יוסי דגן תוקף: "לוגמי המקיאטו קוראים לנו 'משתמטים'"

מהדורת הבוקר No Comments on יוסי דגן תוקף: "לוגמי המקיאטו קוראים לנו 'משתמטים'"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן במהדורת הבוקר ב'קול חי': "קרוב ל-30% מהנופלים הם מיו"ש. אין ציבור שתורם למדינה יותר, אבל ח"כים באופוזיציה צועקים לי שאנחנו בוזזים. אנחנו רואים שנאה, רואים שלטים באיילון 'קואליציית המשתמטים'. אתם לא מתביישים? לוגמי המקיאטו שיושבים בבתי קפה וכותבים את זה לא מסתכלים במראה? שיתסכלו על רשימות החללים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) של 'קול חי'. "המצב מאוד מתוח. גם החמאס וגם רשות הפלסטינית נושאים דברי תמיכה בטבח הברברי וקוראים לאנשים לשחזר את זה ביהודה ושומרון", אומר ראש המועצה. "אנחנו משתדלים להוסיף נשק, מאות רובים, אפודים קרמיים. 400 נשים קיבלו סבסוד לרכישת נשק. הסבסוד הגיע מתרומות".

"רוב הגברים אצלנו מגויסים, קרוב ל-30% מהנופלים הם מיו"ש", הוסיף דגן, "אנחנו בחזית, אין ציבור שתורם למדינה יותר אבל אני צריך להתחנן בוועדת הכספים לתקציבי חירום וביטחון וח"כים באופוזיציה צועקים לי שאנחנו בוזזים. אנחנו רואים שנאה, רואים שלטים באיילון 'קואליציית המשתמטים'. אתם לא מתביישים? לוגמי המקיאטו שיושבים בבתי קפה ועושים את זה לא מסתכלים במראה? שיתסכלו על רשימות החללים".

עוד אמר: "צריך לנצח את חמאס ולקחת בחזרה את השטח. בכל מקום שעושים רצועת ביטחון צריך להקים שם התיישבות".



0 תגובות